Friday, December 7, 2012

Title of Blog



Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh .
Hello world. Welcome again to my private story. I am welcoming you to read my story. I  love to share my story here neither it was sad or happy story. Hope you will enjoy yourself read all the story of mine. Do leave your comments at my shoutbox .

Asha nak ajar korang macam mana nak tukar tema atau tajuk blog korang :) Lets go on !


 Dashboard > Template > Edit Template HTML
 Tekan CTRL+F serentak
 Taip <head> kat dalam kotak search
  Kat bawah tu ada code macam ni

<title> TAJUK BLOG KORANG </title>  

     Warna merah tu korang just tukar dengan tema atau tajuk blog korang
 Tekan PREVIEW dan kalau dah jadi , boleh terus SAVE.

Haa senang kan ? Mudah sangat2 tau . Jangan lupa credit tau kalau dah berjaya tuh. 

Big thanks to all readers. 

Sincerely , Asha :)