Friday, December 7, 2012

Mini Icon , Cute Stuff




Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh .
Hello world. Welcome again to my private story. I am welcoming you to read my story. I  love to share my story here neither it was sad or happy story. Hope you will enjoy yourself read all the story of mine. Do leave your comments at my shoutbox .


Kali ni bukan tutorial. Just penerangan je. Jujur Asha cakap Tutorial Asha ni tak perfect pun. Biasa2 je. Berbalik kepada title di atas, Asha nak ajar korang , kat mana nak cari cute stuff , cute things ataupun freebies yang comel2 lote tu. Korang boleh letakkan ia sebagai favicon , di sebelah post title , di sebelah sidebar title dan lain2 lagi bagi mencantikkan blog korang. 

Semua stuff tu korang boleh cari kat sini , 

 Mini Stuff 
 Cute Stuff
 Beautiful Background
 Pretty Divider
 Cute Animated

Pastikan jangan sampai berterabur. Pilih lah mana yang korang rasa sesuai. 

Big thanks to all readers. Please come again. 

Salam sayang ikhlas dari Asha :)