Sunday, July 1, 2012

Dia Strong

Assalamualaikum , hello mellow ^_^

semalam ada sukan . korang semua mesti ada sukan kat sekolah korang kan ? sekolah aku ade sukan . tapi aku tak ambik acara pungg . korang tau sebab apa , sebab aku nie lemah sikit bab berlari ni . kalau aku masuk pungg , nanty aku berjalan ja kat trek tuh . hewhew , aku nie bukan suka berlari pungg . memang sah2 lah aku kalah . hmmm (sorry, 'okay' dan 'pun' saya memang ditulis sebegini 'okeng' dan 'pungg') . harap maklum lah yee .

semalam aku usya dia 6 jam tanpa henti n bila ja dia hilang dari pandangan mata aku , aku trus panggel kawan aku 'weh-2 mana budak tuh . ala dah hilang ==' . kayy , memang dah gila kan aku ni . sampai mcm tuh sekali aku usya dia . ala tahun nie je pon dapat usya dia , tahun depan dia dah takdak . heyy , bukan tu kayy . maksud aku dia dah habis sekolah . so , mean tahun nie dia form 5 ler kan ? kayy good . pandai pungg . usya punya usya sampai tak sedar yg aku punya khusyuk 'zoom' dia sampai ke hujung padang . bukan ikut dia , tapi mata aku nie 10 kali ganda zoom sampai aku nie tak lepas pandang dia . maybe dia pon ade perasan kot aku dok pandang ja dia . hmmm kesah apa aku . 

normallah bila minat kat ramai orang tapi suka cuma kat sorang ja . 

caption : minat ka suka ?

dia masuk acara lari . yepp , lari berapa meter entah . tapi 5 acara kot dia masuk . OHMYY :3 , banyak kot dia minum air semalam , tapi yg aku dok bantai gelak dengan member aku bila dia dah habis game 1 , dia ambik air smpai game dia habis . asyik ambik air ja . kuat minum betul . tak rasa nak terkencing ka time lari ? -,- ahh lantak dia lahh . then , dia dapat number 1 tau . hahaha hebat tak dia ? hebat gila kot . member aku cakap dia memang hebat . biasa ahh kan , tapi kalau dia beat dengan aku , sah2 lah aku kalah sebab aku nie perempuan n dia pulak lelaki . anyway congrates . 

dia kan hebat so dia masuk lah 5 acara . hmm baru first game dia masuk , muka dah berpeluh2 dah . cian dia oww :-/ then second game n third game . dia kuat tau . tak ketaq pon . tau ke apa ketaq tu ? lantak kau :P dia asyik menang ja . ya dah dia atlet kan :) bila fourth game dia dah lemah . time tuh tengah panas kot . hmm dia lari pon dah tak laju . kesian aku tengok dia . macam nak pengsan ja . hmm tapi dia strong . dia teruskan jugak :') aku memang sokong habes lah kat dia . dah dia umah hijau kan . aku pon umah hijau . sah2 lah aku sokong dia . tapi kalau dia umah len pon , aku tetap sokong dia . time tuh aku rasa nak menanges kot tengok dia mcam dah tak kuat ja . kalau lah aku boleh gantikan tempat dia . dia penat sangat kot . naseb baik x pengsan . tapi lau dia pengsan , takpa gak , aku ada . wkwkwk

aku bangga bila dia dapat teruskan game last . aku taktau apa resultnya sama da dia menang ke dak . tak pa lah , yang penting dia dah usaha . walaupon dia dah penat , dia teruskan jugak . Alhamdulillah :') 

to budak tuh , 
'MSMF' tahniah sebab walaupon kau penat , kau teruskan jugak acara tu . this time ,  i felt proud of you <3 tahun depan dah tak jumpa , sure aku rindu kau . aku rindu kembar nazim othman . tapi nak wat cmna kan , kau bukan milik aku . n aku cuma mampu pandang kau dari jauh je . sebab aku tau aku tak mampu miliki kau . kau layak dapat yg lebih sempurna dpd aku . aku takkan dapat lupakan kau .  aku doakan kau bahagia dunia dan akhirat . 
aku tau semua pasal kau , biodata kau , family kau . kayy memang dahsyat kan . kalau dah minat tuh , semua bnde kita boleh dapat dan mesti dapat . hahaha n aku spesies yg apa yg aku nak , aku mesti dapat walaupon apa pon cabaran nya . life is challenging . *OHMYENGLISHH*
KERINDUAN HANYA DATANG SETELAH KITA KEHILANGAN HARGAI SESEORANG YANG KITA SAYANG SELAGI IANYA MASIH DISISI SEBELUM IA PERGI :')
selama 6 bulan ni , aku akan terus usya kau dari jauh :-/ sebab aku tau kau dah ade makwe kan ?
kayyy sentap sentap

okengg bye . . .

lots of love , Freshie Queen