Thursday, July 12, 2012

Mulut kata lain , Hati kata lain

Assalamualaikum silent readers , quiet viewers and lovely stalker . 
acano sesi persekolahan ? okeyy tak ? mesty syiok kens ? :P
hari nie sekolah aku ada majlis interaksi ilmu . perhhh tadi kene bebel oww dengan cikgu . dah result aku down , nak wat camna . dah study pon cuma bila tengah jawab tuh otak jadi blank terus . maybe aku makan tak bace bismillah ke . mana lah tau sebab tu cepat lupa . haha
hurmmm , ape kene mengena title entri ni erk ? ade kaitan ke dgn cerita kita ni ? jawapan nya nope . 
sebagai mukadimah kita kene lah berbasi basa dulu . baru lah discuss pasal title topik yg kita bincangkan satgi . 
ehh , mcm tak kene je berbasi basa tuh . ermm , i mean , bertanya khabar dulu ler . korang sihat tak ni ? kalau sakit tuh , makan la ubat . jangan la degil sangat nahhh ? okenggg , 
actually , aku nak buat entry pasal orang yang aku sayang . ermm , sapa erk ? ade lerww . 

sebagai mukadimah untuk hari ni , aku nak ler story pasal someone i love . aku ni tak de le pandai bi mcm dia tuh . dia text dgn aku pon nak guna bahasa omputih tuh . aku bukan reti pon nak translate . kene la tengok kamus kan ? aku pongg tak tau kat mana kamus aku tuh . ntah terbang mana tah . hewhew :3

nama dia Capital N . takkan nak mention nama dia . kantoi ahh nanty . dia nakal . dia pandai . dia bijak . dia cerdik . dia bajet . dia kuat mrajuk . dia ngada-2 . dia pemalas . dia busuk . semua dia ada . tulah perangai dia yg sebenar . hmm , tapi satu je perangai dia yg paling aku suka , dia ni annoying . annoying acane tu bia lah menjadi rahsia aku . dia selalu tido bila tengah text dgn aku . time tuh memang sabar je la . 
kalau tak sabar , memang hari2 gaduh la . 

hari tuh gaduh memang tahap power giler ahh . tak bertegur seminggu . aritu aku cakap kat dia aceni 

' tak pe , saye pasti awak akan cari saya lepas awak lukakan hati saya'

now , dia cari aku . aku pelik lah jugak paseipa dia missed call aku kan . aritu dia sendiri yang cakap dia dah padam number aku . then jangan cari dia lagi . haaa sekarang sapa yang cari sapa . dia yang cari aku , bukan aku cari dia . dia text aku cam ni tau 
'U just can't imagine how hard to me without u'
mula2 memang aku terkebil-kebil . apa bende la dia tulis ni . then aku tanya dia suwoh translate kan even aku tau apa yg dia tulis tuh cuma nak dia explain je apa maksud dia kan . hurmm , dia cakap dia sayang aku . tapi dia tau aku suka orang lain . so , only two choice whether i choose him or someone i like . 
kalau aku pilih dia , mana tau menjamin masa depan kan . dia boleh ajar aku buat karangan bahasa omputih . kan berbaloi . drpd aku pilih budak yg aku suka tu , belum tentu dia suka aku . hahaha annoyed :D

tapi jujur lah , aku sayang kat N tu . 

-THE END- :p

lots of love , freshie queen