Sunday, July 22, 2012

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
good morning to silent viewers , quiet stalker and lovely readers :)

hari ni hari kedua kita semua berpuasa . Alhamdulillah , Allah panjangkan umur kita untuk berpuasa tahun ni . anyway , korang semua mesty dah beli baju raya kan ? padahal baru dua hari berpuasa . awal betul korang kan ? aku pulak dah beli kain ela je . tahun ni mak aku jahitkan baju untuk aku . confirm baju aku cantik . tahun lepas pon baju aku mak aku yang jahitkan . kau ade ? 

semalam pegi bookstore , aku beli buku rujukan lorh . bukan novel . tapi kakak aku bli novel . aku lak xdapat beli novel . hurmm menyirap betul . tapi time kakak aku ngah pilih novel tuh , aku rembat satu novel ni . harga nya RM19.90 . mcm seronok je aku tengok kulit buku dia . tapi don't judge a book by its cover rite ? haha , nama buku tu Akhirnya Aku Kahwin ! syok gila aku baca petang semalam . berapa jam je aku dah habis baca . dalam lebih kurang tiga jam je . huhuhu.. dahsyat kan aku ? aku nie kalau dah gian dengan novel , kene jugak habiskan . kalau tak , memang tak tenang hidup aku . nak tidur pon tak lena . nak mandi pon tak basah . *ehh , tetiba -,-
baca novel sampai tak ingat dunia . tu lah aku . tak caya ? korang try baca novel jiwang2 nih . sure best gila . n memang nak baca lagi lagi dan lagi . dalam novel tu , happy endingnya sweet sangat . ade part yg tacing , yg gaduh , yg gembira , yg sedih , yg tak best semua ade . 



minggu nie aku mesty study pulun habis la .. sebab ap ? sebab trial dah dekat weh ! 1/8/2012 nih ja.. ketaq lutut naa .. hope aku dapat straight a's . kalau boleh , aku nak bangga kan mak abah aku . korang doakan aku ya :) pleaseeeeeeee (buat muka comel sambil kedip2 mata ^_^)
part berbuka puasa memang best gila kan ? belum berbuka lagi dah dok mengadap makanan sampai kene leter dengan ur mom rite ? haha , aku dah selalu cm tuh :D
korang semua kalau time berbuka mesti pulun habis kan ? dah mcm kebuluq tak makan sebulan . HAHA . apepon , makan tu kawal la nafsu sikit.. syaitan memang takdak tapi nafsu tu tetap ada . so , behave yourself kayy . 


Ramadhan has come . Allah , please forgive our sins .Accept our fasting , prayers , deeds and charity .And please keep our presence till next Ramadhan .Amin.. May He bless us :)
aku nak ucapkan 
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK . 


lots of love , freshie queen