Saturday, May 12, 2012

Happy Birthday to me ~

Assalamualaikum . 

pada 9 mei 2012 yang lalu , umur aku dah genap 15 tahun . dah tua rupanya aku ni. tak sangka pulak . serius aku rasa macam nak jadi baby je . tapi nak buat macam mana semua ni ciptaan Allah . siapalah kita ni nak mengubah segala ciptaan Mu . kita sebagai hambanya patut bersyukur dengan segala pemberian dan nikmat yang diberikan dan rezeki yang melimpah ruah . Alhamdulillah ..

Aku Dah 15 Tahun Kan , mean aku dah tua. what ??! aku muda lagi lah. serius , aku memang masih muda . tapi bila2 masa je Allah boleh tarik nyawa kita kan . 
so , kita jangan lah dok bangga. aku tak pernah bangga okey. 

so , aku nak story la time birthday aku tu ~ bukan nak riak okeyy

budak hot wish kat aku . hewhewhew :3
depa wish awal gila nohh , ternganga aku :O



Fiya , my bestie :) and Mimi ,  my facebook friend :)


nie pulak depa yang wish kat chat 
p/s: aku upload sikit ja sebab ramai gak yang wish .





aku rasa macam dihadiahkan bulan dan bintang bila dia wish . haha ;)




nie dia nama2 yang wish kat aku ;)



actually , ramai lagi . perhhh jenuh kalau nak tag semua . nie half aje . depa nie wish paling awal . sejak malam sebelum bfday aku sampai la pagi .

untuk bfday aku , my bestie bagi hadiah aww . dia buat kad . special punya aww n limited edition . dia kreatif gilaaa. anyway thanks gemuk ! ;P
she's my bestfriend , Nurul Syazwani bt Mahat





nie pulak hadiah yg second sis aku bagi ~ huhu coklat woo !






anyway , fyi , first sis aku bagi aku hadiah aww , tapi hadiah yg dia bagi uw tgh otw .
so , nty aku upload ea gambar nya.



parents aku bagi apa ? depa belanja aku kfc .
haha thanks ibu dan abah :*
adek sayang ibu dan abah :) muahmuah !
p/s: gambar nanty aku upload. berokband yg lembap gila macam siput . ferrh buad aku bengang jewp.


anyway , aku happy sangat . aku harap tahun depan lebih baik drpd tahun nie .
aku nak nyanyi boleh ? hakhak

happy bfday to me ~
happy bfday to me~
happy bfday to aisyah~
happy bfday to me~


bak kata pepatah , masuk bakul angkat sendiri . tapi sesekali perasan sekejap , apa salahnya . hewhew


lots of love , freshie