Friday, October 12, 2018

DAP OHH CHOCOJAR !

Assalamualaikum dan selamat sejahtera




So today aku nak post pasal chocojar. 

Why tetiba je ni? 

HAHAH!

Actually aku jadi dropship untuk chocojar ni.. 

Kenapa aku jadi dropship?

Sebab aku suka coklat dan aku suka business!

You know what, haritu aku saja nak jual MAC AND CHEESE. Lepastu memula macam xde orang nak beli tapi last2 ada jugak orang beli n alhamdulillah habis 16 bungkus!

thankyou so much yang beli Mac And Cheese dengan aku

In shaa Allah kalau aku jual lagi aku open order ye!

So, berbalik kepada chocojar yang aku cakapkan ni, chocojar ni memang sedap, coklatnya banyak even kena rendam dengan air panas dalam 5-10 minit. Memang nampak macam leceh tapi kalau x rendam, coklat tu keras. Kebanyakan chocojar kat luar sana tu banyak yang terlalu banjir or senang cakap ada yang dah lembik n xsedap. 

Haritu pernah la beli kat seseorang ni kan. Aku pun saja nak try lain drpd yg lain. Makan sekali tetiba rasa pahit. Rupa-rupanya chocojar dia dah berkulat. -.- Euww trauma aku nak beli chocojar kat orang lain, better makan yg aku jual ni lagi sedap n xmanis sangat.

Chocojar yang aku jual ni ada banyak perisa, antaranya original with and without topping, dark chocolate, milky, tiramisu dan indulgence. Semua ni ada topping yang boleh pilih sama ada kitkat, milo nugget or oreo. Senang cakap semuanya sedap-sedap belaka. Aku yang jual ni pun tergoda dengan coklat ni. 

So, korang kalau nak beli chocojar, boleh contact aku kat IG or whatsapp aku sendiri okayy? Support member okayyy :) 

Sekian terima kasih