Saturday, August 31, 2013

Open House Menteri Besar Selangor




Ehemm ehemm, nampak tak gambar sapa tuh? Kalau tak nampak lantak korang lah, ada aku kesah? 

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh semua. Please please jawab salam tuh. And salam 1 Malaysia kepada non-muslim. Eh, macam lah ada non-muslim baca blog aku nih. Brrr -..-
Ehm ehm nampak tak wehhhhh gambar tuh? Alhamdulillah dapat jugak aku bergambar dengan Menteri Besar Selangor. Sapa namanya eh? TAN SRI DATO SERI ABDUL KHALID IBRAHIM. Sila beri perhatian kepada CAPSLOCK itu yaw! Bukan senang okay nak ada chances nak tangkap gambar dengan menteri besar selangor. Selalunya tengok dekat tv, surat khabar, internet. Tapi ini LIVE okay? Attention please! Aku memang batak. Sangat2 batak! Walaupun dia menteri besar dan bukannya Aaron Aziz, Nazim Othman, Fizo Omar or what, tapi aku BANGGA dapat bergambar MENTERI BESAR. InsyaaAllah coming soon dengan Perdana Menteri pulak. Hahaha in dreams maybee :D

Semalam aku pegi open house. Menteri besar lah kan yang anjurkan. And then aku n kakak2 aku orang2 yang paling awal datang. OMG! Malu lah jugak. Sebabnya ramai gilaaaaaaaaaaaaaaa budak tahfiz. See banyak kan gilaaaaaaaaaaaaaaa tu? Mana aku tahu sampai ramai sampai macam tu. 6 khemah tu full dengan depa. Sempat lagi aku usha sorang mamat tahfiz tu. Nama dia Umar okay. Hahaha so cute name lah youu :P anddddd , peh peh macam tak da tanda2 tempat duduk pun untuk aku. Bila dorang duk beratur ambil makanan, aku n akak2 aku ambik makanan jugak. Kami ambik secepat dan sepantas mungkin  okay. Depa makan kuey tiaw dan aku pulak just ambik cendol je. Sedap okayy. Ais kepal tuh. Hahah :P And then akak2 aku dah bertambah2 dah makanan dia. Aku rasa macam makin gemuk jeh dia tuh. Makan banyak lah katakan. 

Dalam pukul 12 cam tu aku ambik nasi minyak or beriani macam tu dengan ayam plus daging kicap maybe. Sedap okay. Perhh tak larat nak habis kan sebabnya dah melantak banyak aiskrim. Bila nampak menteri besar dah sampai, terus tak jadi nak makan. Tapi cuba jugak untuk makan. Hahaha :D Dah tu, tengok persandingan anakanda dia, Iqbal dan Fazlin. Pengantin perempuan cantik, pengantin lelaki pulak hensem. Bertuahnya dapat tengok depan2. Alhamdulillah. 






hensem kan mamat tu? :P

taraaaaaaaaaaaaa :D


See? muka aku pon dah tak nampak sebabkan cahaya belakang tu. HAHAH --' maklumlah kamera simple je.

Thanks to Menteri Besar Selangor sebab adakan open house + majlis persandingan anak Tan Sri Dato Seri  Khalid Ibrahim kat Dewan Orang Ramai Bukit Badong ni. Big thanks sebab sudi bergambar dengan saya. Thanks jugak kat my sister sebab dah tolong snapkan. Hahah thanks much! Kalau lah tak tangkap gambar dengan menteri besar time tu, memang menyesal dah lepaskan peluang tu. 

Sincerely, Aishah