Friday, November 15, 2013

Family Hansszanani


Assalamualaikum semua. Dah lama aku tak update blog kan? Har har maklumlah exam dah habis so...... kira merdeka lah kan? heeee :) 



Kali ni aku nak update pasal HANSSZANANI.
Korang tahu ke apa tu ? tak tahu takpeeee...ada aku kesah? hm hm nak tahu ke tak apa maksud hansszanani tu? actually tu nama geng aku. 
Hawa Nadrah, Aishah, Nurul, Shazleen, Salwah, Zulaikha, Azie, Natasha, Azhiemah, Nisa dannnnn Ira Zafirah! 

Sapa leader kitorang? Cer teka~ 
Ehemmm....leader kitorang ialahhhhhhhh

Nor Zafirah bt Zainal. 
Dia seorang ketua yang sangat baik hati. Dia sentiasa dengar masalah kitorang. Dia tak sombong. Yang penting sekali, dia sentiasa ada di sisi aku saat aku memerlukannya. Thanks zaf. You are my friend ever! Then, zaf ni dia suka buat kelakar. Confirm gelak je kejenya. Penat tahu penat? -.- Dia ni suka merendah diri. Walaupun tak rendah sangat ah. Aku lagi rendah. Har har -.- Dia ni dah kadang2 agak poyo sikit. Tak sikit. Banyak kot. Tapi.....dia tetap leader kitorang yang terbaik! :)

Geng kami :

Shazleen.
Dia seorang yang sangat kelakar. Selalu kitorang bahan dia. Har har padan muka dia. ehmmm lagi nak cerita apa ye? dia baik hati. aku kawan dengan dia sejak darjah 5 kot. entah ar aku dah lupa. heeee

Azie Syazlinda.
Dia ni pulak pandai bi tau. Aku selalu ejek dia donald duck sebab dia minat kat johny depp. dia ni baik tau. tak macam orang lain tu. har har :P

Siti Salwah.
Dia ni baik sangat. bila dia merajuk...alolo so cute meh! aku rapat dengan dia sebab dia baik. kalau aku bosan mesti aku kacau dia. sorry, sal :P

Siti Zulaikha.
Aku kenal dia baru tahun ni. seriously. sebab masa aku form 3 aku agak kerek. aku tak tegur semua orang. malu ah kononnya :p tapi sekarang bila aku dah kenal dia, dia sangat baik. friendly also! 

Wan Nisa Nasuha.
Dia ni memang agak kelakar. Mesti akan tergelak kalau kawan dengan dia. Dia baik. Sangat baik. Dia memahami. Kalau nak share cerita mesti dengan dia. heeee :)

Nur Azhiemah.
Dia nie sangat peramah. kadang2 dia ejek aku. ada ke patut dorang tiru gaya aku. pehhhh sengal gilaaaa :P kalau kawan dengan azhiemah mesti akan join dia gelak. dia jenis yg 'gila2' sikit macam wan. Agak sempoi orangnya~

Natasha Fariha.
Dia ni pulak comel orangnya. kalau dia merajuk lagi laa comel. pas tu dia ni baik tau. tapi kalau dah datang mood dia, jangan kacau. confirm dia berasap je. hehehe sorry tash! aku belum try lagi kacau dia. hahaha ape pun, dia minat sangat kat l.joe. ehh artis korea tulah.tapi betul ke aku eja? lantak kau! :P

Nur Syazwa Nadrah.
Dia ni pulak sempoi orangnya.asyik gelak je kalau ada nurul. kadang2 dia buat kelakar. confirm terbahak2 punya lah! dia ni gaya dia macam our mother. sangat2 ambil berat tentang kitorang. same like zafirah lah. heee

Nurul Nuriani.
Haaa....aku kenal dia baru tahun ni. dia ni perangai dia agak gila2 sikit. asyik gelak je. yg specialnya dia ada lesung pipit! OMGGGG! cuteeeee! :P dia ni macam belangkas bila dengan zafirah. rapat gila dengan zaf. hahahaha macam kembor pulok dohh. har har. peace

Dear HANSSZANANI, 
THANKS FOR BEING THERE FOR ME
NOTHING EVEN MATTER







































the end :P