Sunday, August 11, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013


Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.
Heyy! Long time no see yaa? Actually aku jarang online sebab takde mood. Law online pun hanya bukak twitter. Blogging memang terSANGAT lah jarang. Sila beri perhatian kepada caps lock itu ya! Nak tahu kenapa jarang? Sebab internet tu limit dia sikit sangatt! So, disebabkan nak jimat, bukak twitter jelah. Hahaha -.- Okay stop nagging. Now we talk about Hari Raya.

Hari Raya menjelma sudah. Ramai duk hantar kat aku segala bagai pantun. Pantun lawak ada. Pantun kartun ada. Pantun ketupat ada. Macam2 ada. Buat full memory jeh. Sakitnya hati guaa. Nak padam salah satu text dari someone important kena fikir banyak kali. Kenangan lah katakan. Honestly, I do love him until now. Tapi........dah last contact. So, redha jelah. And, aku dengar result SPM dia haritu cemerlang sangat2 tahu.Yeah, dia memang pandai n aku pernah sayangkan dia. Walaupun cuma pernah bertahan 2 bulan sahaja. 2 bulan? Yupp, cuma bertahan setakat tu. Benda tu dah berlalu 3 tahun lepas pun. Sekarang, someone dah mengisi kekosongan itu. N now, I love him so so so so much! 

Okeyy, entry kali ni pasal hari raya. Yes, sekarang kita dah masuk raya yang kelima. Anddd baru sekarang aku berkesempatan update blog. Perh perh. Rosak terus blog guaaaa -..- lantak lah. Ada aku kesah? Hahahaha :P
Amacam raya korang? Best tak? Raya kat sini.......jangan cakap lerrr..... Tak beraya langsung! Phewww bosan gilaaa siakk -.- Sebab tak pi beraya langsung. Padahal duk kampung lama gilaaaaa. 5 hari kott -.- but I'M ALWAYS REDHAAA :D 

Ehemm, korang suka kuih raya apa? Tak nak tanya ke? Tanya laa..... okey, aku jawab sendiri lah. hmm, aku suka cornflakes madu. andd, aku buat kuih raya tu. bagi aku, sedap lah jugak. kira lepas lah tekak aku tu nak makan. tekak korang aku tak tau lah. ada aku kesah? :P 

Kat sini amatlah bosan. bosan yang teramat sangat3. tapi kat sini best sikit. sebab ada ipan. ipan is my cousin. yeahh, damnly he's so cute! tak caya? tanya kakak aku. hahahahaha :P ni video dia. video dia buat gyiyomi. peh peh comel gila. bagi aku lah :D bagi korang memang lah tak comel. sebab bukan cousin korang. https://www.youtube.com/watch?v=ExiKrpi-KX4 jangan gelak pulak ehhh? Aku saja upload. Sebab dia comel sangat. First time aku dukung ipan ni. peh peh ringan sungguh. Cute boy mehh :* Love you muah muah ipan comel.

Hurmm, k lah malas lah nak update panjang2. Masa tak mengizinkan. So, we'll be continue next time yawww! Bye dear. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin. Ampunkan aku kalau aku ada buat salah dan silap. Terumpat ke, terkutuk ke, tergedik ke, termentel ke and macam2 lagi la. Salah dan silap mohon dimaafkan. Terima Kasih :D

Sincerely, Asha