Wednesday, November 26, 2014

Convocation Day @ UNISEL


Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. dah lama aku tak update kan? last aku update pasal ceritera ramadhan ke apa benda ntah. soooooo...dah lama sangat aku tak update. aku malas nak type panjang2. tengok je lah gambar yang ada.



gambar ni diambil masa kakak aku yang kedua tu konvokesyen. 


ni muka bajet comel. ergghhhhh




i love you. em em i love sapa ehh? i love my family!



 Allah Yang Satu! 



ecewahhhh bajet macam ambik ijazah je kan. hakhak





ni gambar aku dengan mak aku. well kan aku anak manja intan payung berlian karat mak aku. kau nak jeles apahal? awhhhh manja kan aku dengan mak aku. maklumlah anak bongsu. sapa yang bukan anak bongsu memang susah lah nak manja2 cam ni dengan mak kan. no comment



 ni pulak gambar aku dengan bapak kesayangan aku. aku sayang abah! aku sayang mak! muah muah


hahahaha peace! hahaha bajet comel lah pulok...heeee


 again, gambar aku dengan akak aku. masa tu baru lepas pakaikan dia baju jubah tu. even kelam kabut tapi sempat tangkap gambar. haha


emmmm....hahaha malas nak komen.


kenapa ada gambar yang aku tabik hormat tu. emm aku kan bakal pelatih plkn. so, berlatih lah dulu buat tabik hormat. 


 bakal penerima ijazah. in shaa Allah

 gambar ni diambil oleh my handsome cousin. memang tak jangka nak ambil gambar kat sini. last2 ambil gambar jugak. thanks a lot bro!


okay aku memang pendek. this is my family. thanks Allah!

 dua gambar ni diambil oleh cousin aku jugak. perhhhhh sudut memang cantik~ ala ala kakak aku pegang perkataan unisel tu. memang smart. sampai terbaring atas rumput cousin aku tu semata nak ambil gambar sudut mcm ni. memang otak dia KBAT sangat2! aku pun tak terfikir nak ambil gambar sudut macam ni. credits to him.

k tata assalamualaikum!